Odzież/obuwie

Produkty Trzecia Część Życia dla lepszego snu

Naszym celem jest optymalizacja snu i poprawa jakości życia!
W tym celu opracowaliśmy produkty, dzięki którym szybciej zasypiasz i śpisz lepiej. Zwiększy to twoją energię i wydajność następnego dnia.

Dziś, nie czasy flanelowych piżam. Proste bawełniane koszulki i bokserki, też kolej wymienić na zaawansowane materiały i technologie produkcji. Najnowsze doświadczenia, pomagają w nocy, zoptymalizować spanie. Produkty Trzecia Część Życia, to przyszłość. Wykonujemy odzież nocną z modnymi krojami i nowoczesnym, atrakcyjnym wyglądem, która nie tylko wygląda, ale pomaga!

Na podstawie kilkuletnich prac rozwojowych, po raz pierwszy wyprodukowano tekstylia, spełniające specyficzne wymagania związane ze snem. Ponieważ w czasie snu pocimy się w pewnych partiach ciała, później zmieniamy pozycję spania i często odkryci, marzniemy w zawilgoconych miejscach – możesz się do tego dostosować!

 https://trzecia-czesc-zycia.pl/wp-content/uploads/2019/01/slider-image-2-1920x621.jpg

poznaj Trzecią Część Życia

Jeśli chcesz poznać, ideę stworzenia produktów i firmy Trzecia Część Życia, czyli Third of Life®, jesteś we właściwym miejscu!

Zoptymalizuj sen – zrewolucjonizuj sen

Idea opracowania produktów, aby zoptymalizować efektywność snu, powstała u założycieli w 2011 roku, na 4-tygodniowej przejażdżce rowerowej z Malagi do Monachium. Ponad 2400 km jazdy, w tym, przez Alpy, uświadomiło Hanno Deyle pewne sprzeczne zachowania: każdego dnia jeździł ponad 100 km w wysoce funkcjonalnej i drogiej odzieży rowerowej, ale w nocy spał w zwykłych, niedrogich, koszulkach i bokserkach. Nie był w stanie dobrze spać, nie regenerował się wystarczająco dobrze i nie był dobrze przygotowany na trudy następnego dnia. Było za gorąco i budził się mokry od potu, albo spał źle, ponieważ marznął w nocy. To samo, było z jego podejściem do uprawiania jazdy na nartach i trekkingu.

“Nagle zdałem sobie sprawę, że wydaję kilkadziesiąt EURO na bieliznę narciarską, którą noszę tylko trzy razy w roku, ale co noc, kładę się spać w koszulce za jedyne10 EURO – to kompletnie absurd!” Hanno Deyle

Stały się więc jasne dwie rzeczy: Z jednej strony, jak ważny jest dobry sen, dla maksymalnej wydajności i odporności w ciągu dnia – niby nic nowego. Z drugiej strony, jak mało uwagi poświęcamy spaniu – i Tu, narodził się pomysł!  W wielu dziedzinach naszego życia specjalizujemy sprzęt, czy ubiór, by znaleźć większą przyjemność w “chwilowym zaangażowaniu”, np. bieganiu, czy grze w piłkę. Natomiast bagatelizujemy sen, który zajmuje nam, prawie jedną trzecią naszego życia, niewiele o nim wiedząc i często nie zdając sobie sprawy z jego znaczenia dla aktywnej pory dnia.

Frieder Kuhn, który do 2011 r. pracował, jako menedżer w firmie produkującej odzież sportową, znał ze swojej kariery konsultingowej i wielu podróży służbowych po licznych hotelach, te bezsenne, upośledzające wydajność, złe noce. Obaj szybko zorientowali się, że chcą zrobić cztery rzeczy:

Dodać wartości snu, niezbędnego składnika życia.

Sen stanowi jedną Trzecią Część Życia, czyli łącznie około 25-30 lat. Ponadto jest niezbędny dla naszej codziennej pracy, a także dla ogólnego stanu zdrowia. Kiedy śpimy, stajemy się sprawniejsi! Jak to możliwe, że prawie nic nie wiemy o tym obszarze, bezmyślnie kładziemy się na kilka godzin i mamy nadzieję, że będziemy pracować następnego ranka? Dlaczego tutaj inwestujemy tak mało, jak w żadnej innej ważnej dziedzinie życia?

Opracować, najnowocześniejsze materiały i technologie
w funkcjonalności spania.

W ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele doskonałych, nowych osiągnięć w dziedzinie innowacyjnych technologii produkcji tekstyliów i przędzy użytkowej. Zostały one wykorzystane w szczególności w dziedzinie odzieży sportowej, ponieważ istnieją bardzo szczególne wymagania. Jednak sen, ma również szczególne wymagania dla tkanin: wykonujemy bardzo specyficzne ruchy, leżąc na przykład, na określonych częściach ciała i pocąc się około ½ litra na noc. Dlaczego nie ma tkanin spełniających te wymagania w zakresie zarządzania temperaturą i wilgotnością w trakcie snu?

Zaangażować wiedzę farmaceutyczną, by opracować suplementy, które wspomogą nasz sen.

Podczas snu w organizmie zachodzą naturalne procesy regeneracyjne , szczególnie w głowie. Mózg jest w stanie snu bardziej aktywny niż oglądając telewizję i spala co najmniej 60 kalorii na godzinę. W celu spełnienia specyficznych wymagań w ciągu dnia stosujemy już różne suplementy diety, takie jak sportowe lub wzmacniające układ odpornościowy.
Ale jaka kombinacja składników aktywnych jest potrzebna, aby wspierać procesy regeneracji podczas snu i tym samym osiągnąć lepszy efekt regeneracji?

Stworzyć markę, ulepszającą intensywność snu i promować jego optymalizację.

Istnieją marki w prawie wszystkich obszarach konsumenckich, które są całkowicie zaangażowane w dany temat i zawsze szukają najlepszego rozwiązania. Czy to w samochodach, elektronice użytkowej, modzie i biżuterii, czy nawet w usługach. Najlepsze marki charakteryzują się tym, że stawiają potrzeby konsumentów w centrum ich wysiłków i próbują rozwiązać ich problemy. Co możemy zrobić, aby w pełni zaangażować się w temat snu i promować jego optymalizację?

“W ostatecznym rozrachunku chodzi o to, by rozkoszować się snem i dbać o Trzecią Część naszego Życia na zupełnie nowy sposób.” Frieder Kuhn

To zdefiniowało cel! Zespół założycielski odważył się odejść z pracy i założył start-up “Third of Life” (Trzecia Część Życia), którego założeniem stało się, zrewolucjonizowanie snu, optymalizując Trzecią Część naszego Życia. Rozpoczęli wpierw od opracowania funkcjonalnej odzieży nocnej, która dalej stała się, jedynie punktem wyjścia do szerokiego zakresu optymalizacji snu.

Aby urzeczywistnić tę wizję, założyciele zgromadzili zespół uznanych badaczy snów, twórców tekstyliów i projektantów oraz dietetyków. Dzięki połączeniu różnorodnej wiedzy i doświadczenia, możliwe było zaprojektowanie, przetestowanie i wyprodukowanie innowacyjnych produktów, które są rewolucyjne w części sypialnej i mają udowodniony pozytywny wpływ na jakość snu. Sześć godzin snu tak relaksujących, jak zwykle osiem godzin!

Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera